Італійська алкогольна група Campari залучила $1,3 млрд шляхом продажу нових акцій і боргових зобов'язань, які можуть бути конвертовані в капітал, для фінансування придбання минулого місяця французького коньячного будинку Courvoisier.
Про це пише Reuters.
Campari скористалася сприятливою ринковою кон'юнктурою, приєднавшись до ажіотажу емісій в Європі з початку року.
Угода з Courvoisier є найбільшою на сьогоднішній день для компанії, яка стабільно зростала за рахунок придбань протягом багатьох років.
Campari продавала нові акції по 9,33 євро за штуку, пропонуючи 6% знижку від ціни закриття у вівторок, і збирала замовлення через прискорену процедуру формування портфеля замовлень.
Акції Campari впали на 5% до 9,4 євро до 1000 GMT, що є найбільшим відсотковим падінням загальноєвропейського індексу STOXX 600, оскільки трейдери заявили, що ціна наблизилася до ціни нового розміщення акцій.
Оскільки Курвуазьє отримує більше половини своїх доходів у США, аналітики вважають, що антидемпінгове розслідування Китаю щодо коньяку, який імпортується з Європейського Союзу, матиме «незначний» вплив на компанію Campari.
У грудні Campari заявила, що фінансуватиме придбання за рахунок поєднання боргових зобов'язань, грошових коштів та акцій або інструментів, подібних до акцій, а також прискореного скорочення боргу.
Campari також приватно розмістила серед інвесторів пріоритетний борг, який вона може погасити, коли термін його погашення закінчується в січні 2029 року, передавши інвесторам акції компанії.
Campari встановила ціну конвертації облігацій на суму 550 млн євро на рівні 12,3623 євро за акцію, що становить премію в 32,5% порівняно з ціною, за якою вона випустила нові акції.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що виробник алкоголю Bacardi стрімко наростив виручку в рф попри обіцянку покинути російський ринок.