Український бізнес відтепер може офіційно купувати рекламу в Telegram.
Telegram Ads з’явився у грудні 2021-го, проте, щоб скористатися нею, компанії, за умовами сервісу, мали вносити мінімальний аванс розміром 2 млн євро.
Через це дрібним рекламодавцям доводилося купувати рекламу через реселерів або домовлятися з каналами напряму.
Першим в Україні реселером стала диджитал-агенція Netpeak.
Раніше аванс для розміщення реклами вказувався на рівні 2 млн євро – тепер ця цифра зникла з офіційного сайту, як потрібна умова.
Стартова сума для контракту в Україні – $250 000.
Реклама в Telegram – це короткі оголошення на 160 символів, які розміщується в каналах із відповідною тематикою. Дані користувачів не збираються та не аналізуються, кожен бачить однакові спонсоровані повідомлення.
Офіційна вартість за 1000 показів – 2 євро.