Міністерство оборони та «Державний оператор тилу» презентували нову архітектуру закупівель харчів, яка стартує з 1 квітня.
Про це повідомило міністерство.
Це представника відомства обговорили з представниками 12 роздрібних мереж.
«Головне завдання запропонованої моделі – залучити чесний бізнес до безперервного та якісного харчування бійців. Постачання від мереж – один з елементів нової архітектури, яка також включає поставки напряму від виробників та залучення професійних логістичних партнерів», – йдеться в повідомленні.
Заступник міністра оборони Дмитро Кліменков заявив, що «нам потрібен однаковий стандарт якості».
«Мережі супермаркетів можуть його забезпечити, бо вони розбудували свої компанії на конкурентному ринку, шукаючи рішення, підбираючи найкращі інструменти, будуючи стратегії», – зазначив він.
Тому для Міноборони важливо залучити роздрібні мережі до поставок харчування для ЗСУ. У міністерстві зазначили, що відкриті до співпраці з ритейлерами як локального, так і національного рівня.
Своєю чергою гендиректор ДОТ Арсен Жумаділов заявив, що підприємство працює над тим, щоб статус постачальника для ЗСУ нарешті став предметом гордості для чесного бізнесу.
Бекграунд. Нещодавно, наприкінці 2023 року, одна з компаній бізесмена Романа Гринкевича – «Трейд лайнс рітейл» – на конкурсних торгах у Prozorro була визнана переможцем на постачання харчів по одному з 30 контрактів для ЗСУ. Наразі через неможливість забезпечити поставки продуктів Міноборони надіслало всі необхідні документи «Трейд лайнс рітейлу» для розірвання контракту.