Український інститут Projector запускає карʼєрний сервіс на основі штучного інтелекту LEZO. Стартап працював 4 місяці в тестовому режимі, залучив 17 000 користувачів та 550 компаній на бета-сервісі.
Про це повідомили в пресслужбі компанії.
За попереднім дослідженням LEZO, одному кандидату junior+ рівня потрібно відправити до 100 резюме, щоб отримати один офер. Натомість рекрутери через завантаження ринку виділяють у середньому 30 секунд на перегляд одного резюме та пропонують співбесіду одному з 50 кандидатів.
AI-сервіс LEZO працює з алгоритмами, які аналізують резюме та вакансії, виділяють необхідні навички та поєднують вакансії лише з тими кандидатами, які для них підходять. Щойно вакансія потрапляє в базу даних, вона приходить push-сповіщенням саме тим, кому вона релевантна.
Для старту діяльності команда залучила два гранти на дослідження й тестування від CIRCE, Європейського дослідницького центру креативного впливу та Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».
Стартап зараз працює в режимі чат-боту. Команда працює над запуском вебсервісу, який заплановано на ІІ квартал 2024 року.
Наразі публікація вакансій у чат-боті безкоштовна, однак команда пропонує додаткові опції платного просування вакансій на ширшу аудиторію. На початку ІІ кварталу із запуском вебсервісу послуги для роботодавців стануть платними.