Поштовий оператор «Нова пошта» цьогоріч планує запустити «коробкомати» – пристрої, що дають змогу автоматизувати продаж пакування.
Про це розповіли в департаменті інновацій компанії – R&D, передає LIGA.net.
Девайс має змогу продати одну одиницю пакування за вісім секунд. Для порівняння: щоб купити одну коробку у відділенні в оператора, клієнт у середньому витрачає одну хвилину.
Ще одна «фішка» – продаж новітніх типів коробок, які можна швидко запакувати без використання скотчу. Запас коробок в одному автоматі – до 100 штук, загалом тут можна придбати чотири різні типи коробок на вагу відправлення до 3 кг.
Собівартість нової коробки виходить на 30% дорожче, ніж звичайної. Проте це доповнення до послуги, яке створює додаткову цінність, кажуть у компанії.