Чесько-український ресторанний стартап Choice залучив $2,5 млн у новому інвестраунді

Загальний обсяг фінансування компанії наразі оцінюють в $4,1 млн

Choice, стартап у сфері foodtech, залучив $2,5 млн (2,3 млн євро) інвестицій у своєму новому раунді фінансування. 

Про це Mind повідомили у пресслужбі стартапу.

Отримані кошти компанія планує спрямувати на зміцнення позицій на всіх наявних ринках і на розширення сервісу на чотири нові ринки Центральної та Східної Європи.

«Ми створили Choice, щоб допомогти ресторанам оцифрувати свою базу клієнтів і збільшити кількість лояльних гостей. Диджиталізація сфери HoReCa вже впливає на заклади в різних країнах і містах Європи та дозволяє нам поліпшувати їхній сервіс», – каже Алекс Ільяш, співзасновник Choice.

Платформа також інтегрується з популярними POS-системами й маркетплейсами, такими, як Wolt, Bolt, Glovo, Foodora та Uber Eats. Вартість підписки на Choice починається від 23 євро на місяць, також ресторани можуть скористатися безплатним пробним періодом для тестування можливостей платформи.

На цей час Choice співпрацює більш ніж із 16 000 ресторанів по всьому світу, з 5000 активних клієнтів. Щомісячний рекурентний дохід компанії від підписок (MRR) перевищує $150 000. Планується збільшити цей показник до $450 000 до кінця 2024 року. Choice прагне стати провідним рішенням у регіоні Центральної та Східної Європи до 2024 року, а також розширити свою присутність по всій Європі протягом наступних трьох років, маючи команду з понад 120 фахівців. Компанія в активному пошуку торгових представників і менеджерів по роботі з клієнтами у всіх регіонах, де вона розширює свою діяльність: у Чехії, Словаччині, Угорщині, Польщі, Румунії, Казахстані, Грузії та Хорватії.

Бекграунд. Раніше Mind писав, що криптостартап Arkis із фаундерами-українцями залучив $2,25 млн на Pre-Seed раунді.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS