Фото: aerospace.innovation-challenge.sg
Платформа відкритих інновацій Agorize опублікувала новий скоп можливостей для стартапів і технологічних компаній, які працюють в аерокосмічній сфері. Це Aerospace Open Innovation Challenge 2024, оголошений Enterprise Singapore (EnterpriseSG) та компанією Jurong Town Corporation (JTC).
В його межах команди зможуть випробувати та масштабувати свої рішення разом із лідерами галузі, такими як Airbus, Bell Textron, Collins Aerospace, GE Aerospace, Jet Aviation, Singapore Component Solutions і ST Engineering.
Aerospace Open Innovation Challenge 2024
Ключова індустрія: Aerospace.
Опис: Челендж зосереджено навколо трьох ключових категорій: стійкість, продуктивність, цифровізація. Компанії-партнери запропонували командам загалом 12 викликів, кожен – зі своїми умовами і призами для переможців:
1. Airbus шукає рішення для автономного завантаження та розвантаження багажу/вантажу літака. Компанія хоче автоматизувати процес завантаження, упорядкування та кріплення безпосередньо усередині вантажного відсіку. Категорія – «Продуктивність». Нагорода – до 75 000 сінгапурських доларів на розробку POC.
2. Bell Textron пропоує комадам два завдання, які, на її думку, є проблемами усієї галузі та були б необхідні будь-якому її гравцю:
-
рішення для оптимізації створення робочих карток (інструкцій) для щоденних операцій, у тому числі технічного обслуговування. Компанія запрошує постачальників рішень, які використовують такі технології, як обробка мови, великі мовні моделі та штучний інтелект, для автоматизації створення карток, щоб підвищити точність і загальну ефективність обслуговування. Категорія – «Продуктивність». Нагорода – підтримка з боку експертів Bell Textron та можливості співпраці.
-
інтелектуальна прогнозна система управління звітністю. Компанія шукає рішення на основі обробки мови, великих мовних моделей та штучного інтелекту з можливістю відстежувати статус реалізації ASB, AD, SB та інших відповідних звітів. Категорії – «Продуктивність», «Цифровізація». Нагорода – підтримка з боку експертів Bell Textron та можливості співпраці.
3. GE Aerospace думає над підвищенням енергоефективності й шукає ідеї, як відновити відпрацьоване від роботи електричних печей тепло: уловлювати його у джерелах (атмосферних та/або вакуумних печах) і з користю застосовувати. Категорія – «Стійкість». Нагорода – до 30 000 сінгапурських доларів на розробку POC.
4. Jet Aviation заявила два челенджі:
-
нові способи переробки реактивного палива, яке зливається з літаків, для виробництва доступного змішаного стійкого авіаційного палива (SAF). Компанія відкрита для співпраці з різними командами для формування комплексного рішення, що включатиме збір та переробку відходів палива. Категорія – «Стійкість». Нагорода – підтримка з боку експертів Jet Aviation та можливості співпраці.
-
рішення проти засилля птахів у ангарах. Компанія експериментувала з декількома ідеями, зокрема сітками та шипами (виявилися неефективними), хімічними гелями і відбиваючими дзеркалами. Зараз вона шукає рішення на основі дронів, лазерні промені, звукові рішення тощо. Категорія – «Продуктивність». Нагорода – підтримка з боку експертів Jet Aviation та можливості співпраці.
5. Collins Aerospace – дочірня компанія аерокосмічної корпорації RTX – має два запити:
-
система прогнозного планування технічного обслуговування режимі реального часу, яка може аналізувати, визначати пріоритети та прогнозувати графіки технічного обслуговування, ремонту та капітального ремонту. Потрібне рішення на основі штучного інтелекту, яке буде обробляти дані компанії та розробляти графіки обслуговування. Категорії – «Продуктивність», «Цифровізація». Нагорода – підтримка з боку експертів RTX та можливості співпраці.
-
високоточне, повністю автоматизоване рішення для шліфування поверхонь, яке працює з контурними поверхнями. Запит має дві складові, кожна зі своїми окремими проблемами: зняття фарби і зняття композитного ламінату. Категорія – «Продуктивність». Нагорода – підтримка з боку експертів RTX та можливості співпраці.
6. Singapore Component Solutions має два челенджі:
-
вдосконалення способів сортування, управління та утилізації відходів. Генеруються такі типи відходів: загальні, хімічні, метан/вуглецеві, стічні води, відходи металу і композиту. Розглядаються рішення, які запропонують управління відходами в будь-якій або в усіх цих сферах. Категорія – «Стійкість». Нагорода – до 20 000 сінгапурських доларів на розробку POC.
-
покращення менеджменту повторного використання паперових коробок. Потрібне автоматизоване рішення для оптимізації процесу сортування, зберігання, відстеження та управління повторним використанням. Категорії – «Стійкість», «Продуктивність». Нагорода – до 20 000 сінгапурських доларів на розробку POC.
7. ST Engineering пропонує два виклики:
-
уловлювання (і зберігання) викидів CO2, що виникають у результаті діяльності камери для тестування двигунів. Компанія відкрита до будь-яких рішень, які можуть вирішити це питання, незважаючи на такі фактори, як здійсненність, ефективність та вартість. Категорія – «Стійкість». Нагорода – до 200 000 сінгапурських доларів на розробку POC.
-
проєктування, зборка та розгортання мобільних сонячних фотоелектричних платформ з метою оптимізації доступних територій для виробництва відновлюваної енергії. Цікавлять саме рішення для встановлення на земельних ділянках, які можна швидко розгортати та демонтувати. Компанія відкрита до будь-яких рішень, незважаючи на їх ефективність та вартість. Категорія – «Стійкість». Нагорода – до 200 000 сінгапурських доларів на розробку POC.
По кожному виклику заявники додали докладні описи проблем, якими шляхами пробували їх вирішувати, деякі технічні деталі, які будуть потрібні командам, вимоги до рішень та критерії відбору. Ознайомитися з ними можна на сторінці Aerospace Open Innovation Challenge 2024.
Дедлайн: 29 квітня 2024 року.
Як взяти участь: форма заявки розміщена на платформі Agorize, доступна для заповнення після реєстрації.
Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі
Mind.ua та стрічці
Google NEWS