Зеленський відреагував на петицію про обмеження роботи онлайн-казино, яка набрала необхідні 25 000 голосів

Гральний бізнес навмисне спрямовує свою рекламу на військовослужбовців, використовуючи символіку ЗСУ, йдеться в петиції

фото DR

Президент України Володимир Зеленський доручив головам СБУ, Держспецзвʼязку, Мінцифри та секретарю РНБО зібрати аналітику щодо онлайн-казино та їхнього впливу на частину суспільства.

Про це президент повідомив у вечірньому відеозверненні.

«Сьогодні дуже швидко зібрала необхідні голоси петиція щодо тематики казино – онлайн-платформ гральних. Про те, як це поширено і як це впливає на частину суспільства.

Я доручив голові Служби безпеки України, Держспецзвʼязку, Мінцифри та секретарю РНБО зібрати мені всю аналітику із цього питання і наступного тижня запропонувати рішення», – сказав глава держави.

Автор петиції – військовослужбовець 59 бригади Павло Петриченко.

Він наголошує, що військовослужбовці, які вже третій рік перебувають на фронті в стресових умовах, є особливо психологічно вразливими. Тому для багатьох із них азартні ігри стають єдиним способом впоратися зі стресом і, як наслідок, швидко викликають дофамінову залежність та послаблюють самоконтроль.

«Непоодинокі випадки, коли ігрозалежні військовослужбовці витрачають на ігри все своє грошове забезпечення та беруть мікрокредити, цим заводячи себе та свої сім’ї в “боргову яму”, або ж здають в ломбарди дрони та тепловізори, цим завдаючи шкоди не лише собі, але і побратимам», – пише Петриченко.

Автор петиції додає, що гральний бізнес навмисне спрямовує свою рекламу на військовослужбовців, використовуючи символіку ЗСУ у своїх онлайн-казино та «відбілюючи» свою діяльність невеликими благодійними пожертвами на користь армії. Також, на думку Петриченка, багато російських онлайн-казино націлюють рекламу на українців, щоб отримати доступ до персональних даних військовослужбовців.

Тому підписанти просять президента Володимира Зеленського внести до Верховної Ради невідкладний законопроєкт, який передбачатиме:

Протягом п’ятниці 29 березня петиція стрімко набрала необхідних 25 тисяч голосів.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS