Виробник спортивних товарів Adidas та Німецький футбольний союз (DFB) відреагували на критику дизайну номера 44 на новій футболці національної футбольної команди ФРН до Євро-2024 та внесли відповідні корективи, відкликавши її з продажу.
Про це пише Deutsche Welle у понеділок, 1 квітня, уточнивши причину критики: номер 44 на спині футболки нагадує руни СС (Schutzstaffel – SS) часів розквіту націонал-соціалізму в Німеччині. Увагу на таку схожість звернув наприкінці березня журналіст Тобіас Хух у Твіттері.
Німецькі ЗМІ уточнюють, що заборонили також додавати слова «фюрер» та «Гітлер» під час маркетингу футболки. Вже вдень 1 квітня в офіційному онлайн-магазині Adidas не можна було персоналізувати футболки із власним ім'ям та номером, а DFB припинив доставку замовлених комбінацій із номером 44 у свій власний інтернет-магазин.
«Це не відповідає нашим правилам персоналізації. Будь ласка, спробуйте щось інше», – з'явився напис на сайті магазину Adidas при виборі товарів.
«DFB та його партнер 11teamsports відповідають за дизайн імен та номерів», – заявив представник Adidas Олівер Брюгген, відповідаючи на запитання dpa. Він зазначив, що виробник спортивних товарів «виступає проти ксенофобії, антисемітизму, насильства та ненависті в будь-якій формі», додавши, що «будь-які спроби пропаганди розкольницьких чи маргінальних поглядів не є частиною наших цінностей як бренду».