Grampet Group, найбільший приватний оператор залізничних вантажних перевезень у Румунії, побудував залізничний перевантажувальний термінал у Дорнешті (повіт Сучава) поблизу румунсько-українського кордону, який має стати стратегічним хабом на маршруті до порту Констанца. Про це повідомляє Forbes Romania.
Термінальний комплекс спеціалізується на перевантаженні зерна та іншої сільськогосподарської продукції і здатний щомісяця обробляти вантажопотік обсягом 240 тис. тонн. Нині тривають випробування об’єкта. Інвестор називає спеціалізований залізничний термінал найбільшим в Європі.
Проєкт вартістю 10 млн євро компанія реалізувала в рамках розвитку своєї регіональної залізничної інфраструктури та підтримки України. «Румунія відіграє важливу роль у функціонуванні коридорів солідарності, створених країнами-членами ЄС для полегшення транспортування вантажів з України. Після початку війни залізничні оператори групи Grampet зробили значний внесок у забезпечення безперебійності руху та відновлення основних коридорів на осі Північ – Південь, забезпечивши перевезення понад 1,5 млн тонн вантажів у сполученні з Україною», – зазначив президент Grampet Group Груя Стойко.
Максимальна проєктна потужність термінала становить 3 млн тонн на рік. Об’єкт оснащено станцією навантаження вагонів (довжина – 128 метрів) і станцією розвантаження (довжина – 120 метрів), що дозволяє одночасно завантажувати і розвантажувати вісім вагонів. Як зазначає компанія, потужності комплексу подібні до морських та рчкових терміналів і дозволяють транспортувати продукцію без втрати якості та на повну потужність. Продуктивність перевантаження становить 500 тонн на годину.
«Це визначне досягнення для Grampet, а також для Румунії, і ми хотіли би подякувати нашим українським партнерам і всім, хто був залучений до завершення проєкту», – додав Стойко.
Урочисте відкриття термінала планується одразу після завершення тестового періоду.
Grampet Group – найбільший приватний логістичний оператор у Румунії. Група надає послуги залізничного вантажного транспорту; логістики та перевалки вантажів, будівництва, ремонту та модернізації рухомого складу; виробництва запчастин; ІТ-рішень для залізничних операторів.
Бекграунд. Як раніше повідомляв Mind, в Українському Дунайському пароплавстві запропонували три логістичні маршрути для агроекспорту в обхід українсько-польського кордону. Завдяки їм українські аграрії зможуть доставляти збіжжя у румунські Галац і Констанцу, а також у німецьке місто Регенсбург річковими шляхами.