«Укрпошта» виставила на продаж у системі «Prozorro.Продажі» 531 свій автомобіль, щоб зібрати кошти на оновлення автопарку.
Про це повідомив генеральний директор компанії Ігор Смілянський.
«Укрпошта» продає автівки, щоб, окрім іншого, зібрати кошти на оновлення свого автопарку, який, на жаль, втрачає після обстрілів, працюючи у прифронтових регіонах. Ми виставляємо на Prozorro.Продажі 531 авто, здебільшого 90-х та 2000-х років», – йдеться в повідомленні.
Смілянський наголошує, що розпродаж ретро-автопарку готувався ще до повномасштабного вторгнення, але фіналізувати це рішення вдалося лише зараз.
На продаж виставлені автомобілі як іноземного виробництва (Hyundai Sonata, Peugeot, Mazda, Citroen, Volkswagen, KIA, Daewoo, Skoda, Volvo, Mercedes Benz), так і виробництва країн-агресорів (МАЗ, ГАЗ, УАЗ, ЗІЛ та інші).
Все продаватиметься лотами від 9 до 134 одиниць за регіональним критерієм – рухоме майно можна буде придбати по всій країні. Вартість лотів – від 42 тис. до 1,1 млн грн.
На думку гендиректора «Укрпошти», якщо ці старі автомобілі придбають волонтери, з трьох-чотирьох автівок можна буде перезібрати одну, яку потім можна передати на фронт.
Бекграунд. На заміну старому автопарку «Укрпошта» спільно з українськими виробниками розробила та розпочала тестування нового транспортного засобу для листонош, а також мобільного вагончика-відділення. За словами Смілянського, який особисто випробував новинку, вона значно зручніша та практичніша за велосипед, особливо для доставляння посилок.