Nestle планує інвестувати 1 млрд реалів ($196,5 млн) у Бразилію до 2026 року для розширення виробничих потужностей і продажів лінійки Nescafe, орієнтованої на молодих споживачів.
Про це пише Reuters.
Компанія має на меті консолідувати бренд як засіб для продуктів із вищою доданою вартістю, попит на які швидко зростає у країні, пише видання.
Бренд Nescafe, який вперше був створений у Бразилії для продажу розчинної кави, сьогодні має ширший асортимент продукції. За словами керівників компанії, вона прагне завоювати споживачів, які стають дедалі молодшими, прагнуть нових «вражень» від напою і які платять більше, ніж зазвичай платять за традиційне горнятко кави.
Частину інвестицій буде спрямовано на розширення споживання кави поза домом в основному через сегмент business-to-business, при цьому компанія планує подвоїти кількість кавових апаратів поза межами дому за чотири роки до 44 000.
Очікується, що продажі Nescafe на роздрібному ринку Бразилії зростатимуть на 15% на рік протягом чотирьох років, згідно з прогнозами Nestle, що випереджатиме зростання на 5–6% для цього ринку загалом.
За даними Nestle, зростання споживання серед людей віком до 24 років у 10 разів вище, ніж серед інших груп споживачів.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що швейцарська продовольча транснаціональна корпорація Nestle відкриє завод із виробництва кормів для домашніх тварин на півночі Італії, інвестувавши в нього 472 млн євро.
Завод буде розташований в Мантуї, приблизно у 160 км (100 милях) на південний схід від Мілана, і його будівництво планується завершити до 2027 року, пише видання. Очікується, що на новому заводі працюватимуть 300 осіб.