Американська мережа фаст-фуду McDonald's більше не має права використовувати термін «Біг Мак» для продуктів з птахівництва в Європі, якщо він не використовувався протягом п’яти років поспіль, передає Reuters.
Генеральний суд, що базується в Люксембурзі, прийняв ухвалу про перемогу ірландського конкурента Supermac у тривалій суперечці щодо торгової марки.
Supermac ще у 2017 році подала судовий позов, щоб скасувати використання McDonald's назви Big Mac, яку американська компанія зареєструвала в 1996 році для продуктів з м’яса та птиці.
Офіс інтелектуальної власності Європейського Союзу (EUIPO) відхилив заявку Supermac на відкликання та підтвердив право McDonald's на використання цього терміну для сендвічів з м’ясом і куркою.
Ірландська компанія оскаржила це рішення.
Supermac, який відкрив свої перші ресторани в місті Голуей в 1978 році і розширює свою діяльність у Британії та Європі, теж продає гамбургери з яловичиною та куркою, а також смажені курячі нагетси та сендвічі.
Генеральний суд відхилив аргументи McDonald's.
«McDonald's втрачає торговельну марку ЄС Big Mac щодо продуктів з м’яса птиці, оскільки McDonald's не підтвердив використання цього терміну протягом безперервного п’ятирічного періоду в Європейському Союзі», – йдеться в ухвалі.
Засновник Supermac Пет МакДонах зазначив, що це рішення стало «великою перемогою для тих, хто має прізвище Мак».
«Це означає, що ми можемо розширюватися з Supermac по всьому ЄС, тож сьогодні для нас це велика перемога», – сказав він радіостанції Newstalk.
«Це величезний тривожний дзвінок, і власники відомих торгових марок не можуть просто стояти на позиції «очевидно, що громадськість знає бренд, і ми ним користуємося», – сказав юрист Pinsent Masons IP Метью Гарріс.
«Ця справа підкреслює, що навіть всесвітньо відомі бренди піддаються однаковій перевірці, і змушені доводити використання ними торгової марки на певній території»
Рішення ще може бути оскаржене в Суді Європейського Союзу, найвищому в Європі.