Агрохолдинг Agromino отримав статус портового оператора та придбав друге вантажне судно. Про це повідомила менеджерка з трейдингу та логістики зернових і олійних культур компанії Agromino Анастасія Ванькова, інформує Latifundist.com.
«Ми відкрили для себе новий напрям – судна і порт. Ми розуміли, що залежати від когось в сезон, коли всі намагаються експортувати зерно, може призвести до втрати нашої маржі, – на простоях вагонів, суден. Нас привело це до мотивації отримати статус портового оператора та придбати друге судно, яким ми зараз оперуємо і яке зараз завантажується в порту Чорноморськ нашим зерном», – розповіла Ванькова на форумі Maritime Days 2024, який відбувся в Одесі 20-21 червня.
За її словами, компанія придбала вантажне судно типу хендісайз, продавши інше судно, яким володіла раніше. Менеджерка не надала подробиць стосовно цих угод.
«Головна ідея була, що ми хочемо вивозити своє зерно, тобто отримувати маржу на своєму зерні як агрохолдинг. Ми не хочемо, щоб на нас заробляв хтось ще. Ми хочемо бути самостійними та незалежними», – зазначила вона.
Ванькова додала, що судно завантажується раз на місяць. Інший час компанія може надавати послуги перевезення іншим учасникам ринку, які бажають перевалювати свої вантажі на терміналі агрохолдингу.
Agromino розбудовує повний ланцюжок аграрного бізнесу від обробки землі та вирощування агропродукції до зберігання врожаю, маркетингу та торгівлі. Виробничі активи зосереджені в Україні та Естонії. Зокрема, в Україні компанія володіє трома елеваторами загальною місткістю 92 400 тонн і має земельний банк 42 000 га. Управлінські підроздли групи розташовані в Україні та Чехії.
Бекграунд. Після початку повномасштабного російського вторгнення агрохолдинг «Кернел» розпочав інвестувати у створення власного вантажного флоту, щоб оптимізувати експортну логістику. Нині компанія володіє трьома суднами загальною місткістю майже 100 000 тонн зерна й понад 12 000 тонн олії. Холдинг також придбав декілька термінальних активів у морських портах України.