25 червня на території UNIT.City відбувся щорічний Marketing Marathon, який цього року охопив тему «З лимонів – лимонад. Брендинг надможливостей».
Понад 400 учасників слухали 2 панельні дискусії і 20 спікерів, які ділилися досвідом роботи у сучасних умовах та особливостями кампаній у новому інфопросторі.
В ході виступів і дискусій обговорювалося, що сьогодні перед маркетологами та комунікаційними фахівцями стоять нові завдання:
Традиційно MRKTNG марафон об’єднує топових фахівців індустрії, аби обмінятися найкращими практиками перетворення викликів у можливості для зростання бренда.
Директор з маркетингу AB InBev Efes Ukraine Катерина Сахарнова взяла участь у панельній дискусії на тему «Як з лимону зробити лимонад: правила «маркетингу» у нових умовах», розказавши про бренд-ініціативи компанії та нюансами запуску брендів у нових реаліях.
Компанія AB InBev Efes Ukraine також виступила спонсором події, надавши гостям заходу, зокрема, новий продукт Mike’s Hard Drink зі справжнім лимонним соком, своєрідно відповідаючи темі івенту «З лимонів – лимонад».