Російські авіаперевізники не можуть домовитися з аеропортами Індонезії про заправку літаків та обслуговування лайнерів, повідомив посол рф в Індонезії Сергєй Толчєнов, на якого посилається moscowtimes.eu.
За його словами, через відмову в аеропортовому обслуговуванні не вдається налагодити багаторазово анонсовані прямі рейси на Балі – головного напрямку російського туризму в Азії, який торік відвідали понад 150 тис. росіян.
«Місцева сторона поки що не може створити умови, необхідні для приймання та обслуговування літаків. Йдеться як про заправку паливом, так і про можливість проводити розрахунки – за паливо, інші аеропортові послуги, у тому числі й за продаж квитків», – скаржиться Толчєнов.
За його словами, індонезійські компанії та банки «як і раніше, побоюються західних санкцій». Через це питання відновлення прямих перельотів повисло в повітрі, незважаючи на готовність російських авіакомпаній до рейсів і неодноразові обіцянки влади Індонезії.
«З одного боку, наші індонезійські партнери справді говорять про свою зацікавленість у поновленні прямого авіасполучення. З іншого боку, поки не видно практичних кроків щодо створення умов для того, щоб польоти між росією та Індонезією відновилися», – поскаржився посол.
Переговори про прямі перельоти з росії на Балі тривають уже понад два роки, пише видання. Державні авіакомпанії «Аерофлот» та «россия» ще у 2023 році анонсували початок продажу квитків. Але безпосадкові рейси так і не з'явилися, а летіти до Індонезії росіянам доводиться з пересадками в Досі або Дубаї.
Бекграунд. Нагадаємо: Китай через санкції забрав назад обладнання, яке надав для російського проєкту «Арктик СПГ 2». За кілька днів до прибуття в Мурманську область китайське судно розвернулося і вирушило назад.