На росії знову офіційно продаються автомобілі Volkswagen, проте в компанії вдають, що не мають до цього жодного відношення.
Джерело. Про це пише німецька Zeit, на яку посилається The Insider.
На початку липня на російський ринок офіційно вийшов автомобіль Jetta – суббренд автомобілів Volkswagen та FAW, який був створений та виведений на ринок Китаю у 2019 році.
Volkswagen Group на початку березня 2022 року заявила, що припиняє постачання автомобілів до росії і зупиняє виробництво на своєму заводі у Калузі та на майданчику у Нижньому Новгороді. Влітку «Фольксваген Груп Рус» закрила офіс у Нижньому Новгороді. Після цього автомобілі Jetta постачалися до рф через паралельний імпорт (контрабандою).
Повідомляється, що у Jetta запрацював офіційний сайт – Jetta Motors Russia, зареєстрований на компанію FAW Osteuropa GmbH (ТОВ «ФАВ-Східна Європа») – російську «дочку» китайської компанії China FAW Group Import & Export Co – це та сама група FAW, яка займається збиранням автомобілів спільно з Volkswagen у Китаї.
Саме FAW Osteuropa GmbH відповідає за постачання автомобілів в росію, повідомив представник компанії у відповідь на запит німецьких журналістів.
Тож саме китайська FAW Osteuropa GmbH і є офіційним імпортером Jetta в росію.
Тобто, фактично, автомобілі вивів на російський ринок китайський партнер Volkswagen (VW Group). Але «здається не дуже правдоподібним, що такий крок міг статися без відома Volkswagen», пише Zeit.
На російському сайті FAW повідомляється, що надалі компанія планує розширювати асортимент моделей, що постачаються на російський ринок, до якого увійде, наприклад, Junpai D60 (двигун від японської Toyota) та інші.
У німецькому підрозділі VW журналістам заявили, що нічого не знають про бізнес у росії. Ні VW Group China, ні спільні підприємства не експортують автомобілі в росію. Будь-які повідомлення або заяви про протилежне не мають під собою жодних підстав і просто неправильні».
Бекграунд. У квітні цього року також повідомлялося про початок серійного виробництва французького Citroen C5 Aircross, складання розпочалося на заводі в Калузі. Комплектуючі для складання автомобіля постачає китайська компанія Dongfeng Motor Group, партнер Peugeot Citroen у Китаї та акціонер Stellanti, писав Reuters. Європейська компанія вимагала від китайського партнера припинити постачання запчастин до росії.