Уряд ухвалив зміни до постанови, згідно з якою інтернет-провайдери та мобільні оператори зможуть бронювати до 100% співробітників.
Про це повідомляє пресслужба Мінцифри.
«Забезпечити українців стабільним звʼязком та інтернетом під час війни – наш пріоритет. Для цього потрібні люди, які живитимуть генератори, замінюватимуть акумулятори на станціях та оперативно відновлюватимуть звʼязок після чергових російських обстрілів енергетичної інфраструктури», – йдеться у повідомленні.
Зазначається, що бронювати 100% працівників зможуть компанії, які виконують вимоги Національного центру оперативно-технічного управління електронними комунікаційними мережами (НЦУ) щодо забезпечення інтернет-доступу під час знеструмлень.
Уточнюється, що для цього компанії мобільних операторів повинні мати дохід понад 200 млн грн, а інтернет-провайдерів – понад 20 млн грн. Підприємствам необхідно отримати статус критичності за вказаними критеріями. Водночас працівники, яких подають до списків на бронювання, мають працювати в штаті компанії на повну зайнятість не менш ніж 3 місяці.
«Компанії інтернет-провайдерів, які мають статус критичності, але їхній дохід менш ніж 20 млн грн на місяць, зможуть бронювати понад 50% персоналу технічних працівників. Це можливо, якщо провайдер сформував аварійно-відновлювальні бригади для обслуговування мереж та абонентів, має технологічний транспорт, обладнання й матеріали, необхідні для підтримання роботи мереж під час знеструмлень, відновлення мереж під час їх руйнування та надає послуги на територіях Дніпропетровської, Донецької, Запорізької, Київської, Луганської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Сумської, Харківської, Херсонської, Чернігівської областей та в Києві», – йдеться у повідомленні.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Міністерство оборони України спільно з Міністерством охорони здоровʼя (МОЗ) працюють над запровадженням електронних направлень на військово-лікарську комісію.
Майже 120 000 працівників заброньовані через портал Дія, що є новим рекордом для українського бізнесу. Електронне бронювання автоматизувало цей процес, зробило його зручнішим для бізнесу і суттєво скоротило час очікування.