«Чернігівське» - стабільний бренд і символ цілої країни

Вже понад 35 років він продовжує розвиток, адаптуючись до нових викликів та потреб споживачів

«Чернігівське» – стабільний бренд і символ цілої країни

Історія незалежної України тісно переплетена з історією брендів, які стали символами цілої країни. Одним із таких є пиво «Чернігівське», що з'явилося як подарунок місту до святкування 1300-річчя з дня заснування.

Починаючи з 90-х років, «Чернігівське» почало завойовувати і рекламний ринок. Одним з перших кейсів став рекламний ролик «Косарі». Випущений у 1998 році, він став першою телевізійною кампанією «Чернігівського», яка не лише закріпила популярність пива, але й продемонструвала, що український продукт може бути впізнаваним і успішним.

З часом «Чернігівське» стало символом якості та стабільності, зміцнило свої позиції на українському ринку. Бренд став частиною спортивного та культурного простору країни.

Так, у 2006 році бренд запустив програму «Підтримаємо освіту разом!», що спрямована на підтримку студентства в Україні. Через чотири роки, у 2010, став почесним спонсором Чемпіонату світу з футболу FIFA, а у 2011-2012 рр. рекламна кампанія «Чернігівське – народжене в Україні» в черговий раз продемонструвала спільність з українським споживачем.

Не змінив своїх переконань бренд і нині. Вихід на європейські ринки, відновлення броварень після вимушеної паузи та цьогорічна кампанія «Чернігівське. Віддані Своєму» демонструють відданість своїм традиціям.

«Чернігівське» – стабільний бренд і символ цілої країни

Вже понад 35 років «Чернігівське» продовжує свій розвиток, адаптуючись до нових викликів та потреб споживачів. Інноваційні рішення, розширення асортименту та постійне вдосконалення якості продукції дозволили бренду зберегти лідерські позиції на ринку.

Сьогодні «Чернігівське» залишається улюбленим напоєм мільйонів українців. А нова кампанія «Вишиваємо цінності» вкотре засвідчила спільність з українськими цінностями.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS