Україна адаптувала правила реєстрації торговельних марок до європейських вимог

Відповідний наказ набув чинності 18 вересня, повідомили у Мінекономіки

Міністерство економіки адаптувало до вимог Європейського Союзу правила складання, подання заявки, проведення експертизи та міжнародної реєстрації торговельних марок з поширенням на Україну.

Відповідний наказ Мінекономіки затвердило 6 серпня 2024 року. 18 вересня він набув чинності, повідомила пресслужба відомства.

Нові правила регламентують:

Також у наказі врегульовано питання подання електронних заявок та проведення їх експертизи. Торгова марка, згідно документу, може бути звукова, позиційна, орнаментна, рухова, голографічна, мультимедійна. У документі зазначаються особливості реєстрації  кольору та комбінації кольорів. Крім того, визначено порядок перевірки факту застосування щодо заявника або держави заявника санкцій, а також правові наслідки застосованих санкцій.

«Ці зміни допоможуть українським підприємцям не тільки закріпити свої позиції на внутрішньому ринку, а й ефективно виходити на міжнародні ринки, захищаючи свої бренди на глобальному рівні»,  – наголосив заступник Міністра економіки Віталій Кіндратів.

Варто зазначити, що реєстрація торгової марки надає виключні права на неї – користуватися та розпоряджатися нею може лише власник. Реєстрація торговельної марки за Мадридською системою дозволяє отримати визнання та правових захист у кількох країнах одразу. Це ті держави які підписали Мадридську угоду, зараз їх 130. При цьому заявник подає лише одну заявку.

Бекграунд. Раніше Mind писав, що «Херсонський кавун» отримав географічне зазначення. Таку назву носитимуть лише баштанні, які були вирощені на піщаних ґрунтах Таврійського регіону на території Скадовського, Херсонського, Каховського районів Херсонщини.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS