Світові компанії стрімко опановують штучний інтелект

Дізнайтеся, як компанії використовують штучний інтелект для інновацій та зростання, покращуючи якість обслуговування клієнтів та підвищуючи продуктивність. Останні досягнення в галузі технологій ШІ для веброзробки

Світові компанії процвітають, застосовуючи можливості штучного інтелекту, у той час, як він захоплює світ. За даними Statista, очікується, що до 2024 року ринок штучного інтелекту досягне 184 мільярдів доларів і зростатиме приблизно на 28,54% щорічно (CAGR 2024-2030). Найбільші компанії інвестують у ШІ: за оцінками, до 2025 року вони вкладуть у нього 200 мільярдів доларів, половина з яких припаде на США.

За прогнозами Statista, до 2024 року більше половини світових організацій матимуть значний досвід роботи зі штучним інтелектом.

Як компанії використовують штучний інтелект

Вплив АІ на продуктивність та інновації

Організації швидко розширюють свою експертизу в галузі штучного інтелекту, що відповідає тенденції 2023 року, коли ШІ швидко перетворився з генератора ідей на потужний інструмент у таких галузях, як освіта та право.

Компанії заглиблюються у можливості штучного інтелекту. OpenAI GPT, мовна модель штучного інтелекту, є легким і доступним продуктом для середнього та малого бізнесу, з мінімальними інвестиціями та витратами. Йдеться не просто про інтерес до нових можливостей, а про реальну вигоду.

Футуристична креативність і гнучкість штучного інтелекту допомагають компаніям впроваджувати інновації у своїх галузях. Покращене персоналізоване обслуговування клієнтів, нові механізми рекомендацій та прогнозування трендів – це далеко не все. До речі, Гарвардська бізнес-школа з Boston Consulting Group провели експеримент, під час якого ШІ допомагав співробітникам вирішувати складні, наукомісткі завдання. Результати виявилися вражаючими: продуктивність консультантів, які раніше працювали на рівні нижче середнього, зросла на 43%, тоді як навіть у найкращих працівників вона збільшилася на 17%. ШІ поступово стає внутрішнім безлімітним консультантом, який не лише виконує щоденні завдання, а й допомагає компаніям приймати важливі бізнес-рішення.

Подолання викликів: технологічні межі ШІ

Звичайно, не все так просто. Гарвардська школа бізнесу назвала можливості ШІ «нерівним технологічним кордоном». Деякі завдання під силу штучному інтелекту, тоді як інші є заскладними для нього і він не може вирішувати їх, як людина. Однак плюси штучного інтелекту важко ігнорувати. Так, найбільші прибутки від вбудованого ШІ отримали сфери маркетингу, продажів і розробки продуктів, а 70% компаній у всьому світі збільшили свої доходи завдяки автоматизації та таргетованій рекламі.

Такі компанії, як Asabix, інтегрують останню версію GPT за допомогою API. Спеціальна модель GPT виступає в ролі «мозку» вебплатформи. Вона може запускати код, створювати контент, обробляти дані за допомогою комп'ютерного зору, опрацьовувати юридичні документи, вирішувати складні математичні задачі, візуалізувати дані, занурюватися в аналітику та багато іншого. Інтегруючи технологію GPT у свої платформи, компанії отримують необмежений високошвидкісний доступ до ШІ. Це дає їм можливість отримати власний унікальний досвід роботи зі штучним інтелектом, що веде до відкриттів та інновацій.

На тлі зростаючого інтересу до ШІ, він швидко стає важливим інструментом у конкурентній боротьбі для підприємств усіх розмірів. То що ж далі? OpenAI та DeepMind (дочірня компанія Google) ще більше розширюють можливій й неможливі межі, намагаючись розробити «загальний штучний інтелект», або AGI – машину, яка може робити все те, на що здатен людський мозок.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS