Українські автолюбителі інвестували понад 93 млрд грн у придбання нових легкових автомобілів протягом перших дев'яти місяців 2024 року.
Про це йдеться в повідомленні асоціації «Укравтопром».
Майже 50% від загальної суми витрат припало на автомобілі лише п'яти брендів. Беззаперечним лідером стала японська TOYOTA, на придбання автомобілів якої українці витратили майже 14 млрд грн.
Німецькі преміальні бренди впевнено зайняли наступні позиції у рейтингу. Так, на придбання нових BMW покупці витратили 12,3 млрд грн, а автомобілі MERCEDES-BENZ принесли виробнику 6,9 млрд грн.
Четверту сходинку посів VOLKSWAGEN, чиї продажі становили 6,6 млрд грн. Завершує п'ятірку найпопулярніших брендів французький RENAULT, дилерська мережа якого заробила понад 4,7 млрд грн.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що із січня до вересня поточного року українські покупці імпортували 50,1 тис. уживаних автомобілів віком до 5 років. Цей показник перевищує торішній на 60%.