Після відкриття Українського морського коридору обсяги перевезень Дунаєм до румунського порту Констанца значно знизилися.
Про це розповів виконувач обов'язків генерального директора ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (УДП) Дмитро Москаленко в інтерв'ю Liga.net.
«Відкриття морського коридору через порти Одеси призвело до значного падіння ринку перевезень з України по Дунаю на Констанцу. Ситуація в регіоні фактично повернулася до довоєнного стану», – зазначив Москаленко.
Окрім відкриття морського коридору, на зниження обсягів перевезень вплинули також зниження попиту на українську залізорудну сировину для металургійних підприємств Центральної та Східної Європи й висока конкуренція з боку європейських перевізників.
Нагадаємо: у 2023 році вантажообіг через українські порти на Дунаї досяг рекордних понад 29 млн тонн, що вшестеро більше, ніж до початку повномасштабної війни.
Бекграунд. Раніше Mind підготував матеріал «Констанца втрачає українське зерно, чому експорт цієї продукції через румунський порт зменшився вдвічі».