Злиття Omnicom та Interpublic: планується створення нового рекламного лідера

Ради директорів медіахолдингів одностайно схвалили остаточну угоду, за якою Omnicom придбає Interpublic шляхом обміну акціями

Фото: ілюстративне

Медіахолдинги Omnicom (OMC) та The Interpublic Group of Companies (IPG) сьогодні оголосили, що їхні ради директорів одностайно схвалили остаточну угоду, за якою Omnicom придбає Interpublic шляхом обміну акціями.

Про це йдеться на сайті IPG.

Як наголошують в Interpublic, це буде об’єднання найпотужніших кадрів в індустрії маркетингу, найширших та найінноваційніших послуги та продукти, що базуються на найсучаснішій платформі для продажів і маркетингу. Разом ці компанії розширять свої можливості для створення всебічних рішень, які забезпечують кращі результати для найвибагливіших клієнтів світу.

Згідно з умовами угоди, акціонери Interpublic отримають 0,344 акції Omnicom за кожну акцію звичайних акцій Interpublic, якою вони володіють. Після завершення угоди акціонери Omnicom володітимуть 60,6% об’єднаної компанії, а акціонери Interpublic – 39,4% на повністю розмитій основі. Очікується, що угода забезпечить щорічну економію витрат у розмірі $750 млн.

Нова компанія Omnicom матиме понад 100 тисяч експертів-практиків. Вона надаватиме комплексні послуги у сфері медіа, точного маркетингу, CRM, даних, цифрової комерції, реклами, охорони здоров'я, зв'язків із громадськістю та брендингу.

«Завдяки цьому об’єднанню ми готові прискорити інновації та використовувати значні можливості, створені новими технологіями в епоху експоненційних змін. Зараз ідеальний час для об’єднання наших технологій, можливостей, талантів і географічних позицій, щоб забезпечити клієнтам чудові, засновані на даних результати. Ми раді вітати Філіпа та всю команду Interpublic у родині Omnicom», – зазначив Джон Врен, голова та генеральний директор Omnicom.

«Це об’єднання представляє величезну стратегічну можливість для наших зацікавлених сторін, посилюючи наші інвестиції в платформені можливості та таланти в рамках розширеної мережі», – сказав Філіп Краковскі, генеральний директор Interpublic.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Paramount досягла попередньої угоди про злиття зі Skydance. Згідно з повідомленням, угода на суму $1,75 млрд має бути затверджена спеціальним комітетом ради директорів Paramount.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS