Meta запроваджує Community Notes у своїх соціальних мережах

Функція спиратиметься на внески користувачів із різними поглядами для запобігання упередженості

Фото: ілюстративне

Компанія Meta позбудеться фактчекерів у Facebook та Instagram – замість цього компанія покладатиметься на користувачів, які повідомлятимуть про фейки та інформацію, що вводить в оману.

Про це повідомляє The Independent.

Згідно з повідомленням, Community Notes дозволить користувачам додавати контекст до публікацій, які можуть вводити в оману. Функція спиратиметься на внески користувачів із різними поглядами для запобігання упередженості.

Компанія вважає, що ці зміни забезпечать більше «свободи вираження поглядів» у Facebook та Instagram. Зазначається, що її спроби боротися з неправдивим контентом у соціальних мережах були «благими намірами», які «зайшли занадто далеко», і в результаті деяким користувачам помилково забороняють розміщувати пости.

Як пише видання, Meta планує зосередитися на серйозних порушеннях, таких, як тероризм, сексуальна експлуатація дітей та шахрайство, і більше покладатися на скарги користувачів для менш серйозних порушень.

Окрім цього, компанія змінює підхід до політичного контенту на своїх платформах. З 2021 року компанія зменшила видимість публікацій, пов’язаних із виборами, політикою та соціальними питаннями, на основі відгуків користувачів. Однак тепер Meta вважає це «досить примітивним підходом» і заявила, що почне повертати цей контент назад у Facebook та Instagram.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Ірландія оштрафувала Meta за витік даних із Facebook на понад 250 млн євро. Очікують, що компанія оскаржить це рішення.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS