99,9% експорту: як українські технології прориваються на ринки США та Японії – досвід компаній

«Мізки тільки наші, і 100% продукт робиться тут в Україні», – CEO Howcow

Фото: Mind

Компанія Howcow експортує 99,9% свого продукту – розумного ошийника для худоби, і це лише один із прикладів того, як українські технології успішно виходять на міжнародний ринок.

Про це йшлося на панельній дискусії «Українські технології у світі. Нові реалії виходу на глобальні ринки для українських технологічних компаній» на Mind Export Summit 2025.

Володимир Шевчук, CEO компанії Howcow, розповів, що їхня компанія розробляє інноваційні технології для фермерів, зокрема, розумний ошийник для великої рогатої худоби та CRM-систему для підвищення прибутковості тварин.

Він зазначив, що 99,9% їхнього експорту спрямоване на міжнародні ринки, а наукова складова розробки базується виключно на українських інститутах.

Однак, за його словами, перша спроба виходу на американський ринок не була успішною через брак ресурсів. Він розповів, що їхня команда навіть не змогла виконати перше замовлення, але це не стало перешкодою для повторного спроби: «Ми повернулися, здобули необхідне обладнання і продовжили роботу», – сказав Шевчук. Він також поділився п’ятьма шляхами для виходу на міжнародні ринки, серед яких він наголосив на важливості партнерств і зв’язків із профільними органами влади.

Зі Гимон, керівниця маркетингу HUSPI, також поділилася досвідом компанії, яка спеціалізується на аутсорсингу й зараз активно працює в сегментах фінансових та освітніх технологій. За словами Гимон, 70% їхнього бізнесу вже виходить на міжнародні ринки, зокрема в США та Німеччині.

Вона пояснила, що компанія спеціалізується на клієнтах із фінтеху та освіти, але водночас залишає частину бізнесу в Україні, щоб зберегти мозковий ресурс, який такий важливий для інновацій. «Ми не хочемо експортувати наші мозки, бо вони нам потрібні тут», – зазначила Зі Гимон.

Максим Попов, CEO 42flows.tech, також поділився досвідом своєї компанії, яка працює в галузях фінтеху та ритейлу. Попов розповів, що їхній експорт становить 70%, а основними ринками для компанії є США, Європа та Арабські Емірати. За його словами, 42flows.tech зосереджена на розробці продуктів для своїх клієнтів, зокрема у фінансовій і торговельній сферах.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS