Значна частина експортерів перейде на автотранспорт через підвищення тарифів «Укрзалізниці» – УАК

Гендиректок УАК закликав керівництво компанії об’єднатися з представниками бізнесу для пошуку альтернативного рішення

Фото: Getty Images

Під час війни державна «Укрзалізниця» підвищила тариф на вантажні перевезення відразу на 70%. Попри рекордне зростання тарифів, компанія лишається збитковою.

Про це повідомляє пресслужба Української аграрної конфедерації, посилаючись на слова генерального директора Павла Коваля.

Він зазначив, що наразі УЗ планує підвищити тариф на вантажні перевезення ще на 37%, але ефекту це не дасть: аграрії перейдуть на автотранспорт, а компанія втратить вантажі й знову залишиться збитковою.

Гендиректор УАК нагадав, що у 2022 році тарифи на перевезення вантажів залізницею підвищили на 70%, але це лише звузило вантажну базу та не дало жодного ефекту для «Укрзалізниці». Він вважає, що те саме очікує УЗ й тепер.

«Багато гравців пішли з ринку через логістику, і ми це бачимо. Особливо це зачепило мікро- і малий бізнес, який працював через посередників. Але, коли ми кажемо, що бізнес не витримує, «Укрзалізниця» відповідає, що вона все одно збиткова. Але як так? Ми переплатили, а вони – збиткові?» – прокоментував Коваль.

Він закликав керівництво залізничної компанії об’єднатися з представниками бізнесу й організувати дискусію, аби визначити, як ефективно поліпшити стан компанії та забезпечити системні зміни. Інакше чергове підвищення тарифів приведе до переводу частини вантажів на автотранспорт, як наслідок – до ще більших збитків. 

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що «Укралізниця» створює нову компанію. Це буде «Локомотивна компанія», до якої увійдуть депо УЗ.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS