Зранку в суботу, 26 квітня, в Україні стався масштабний збій в роботі різних цифрових сервісів. Виникли проблеми з роботою Дії та банківських терміналів.
Про це повідомляє пресслужба Київської міської державної адміністрації.
У КМДА заявили, що через технічний збій на стороні Ощадбанку тимчасово недоступна безконтактна оплата проїзду на турнікетах метро.
Пресслужба «Нової пошти» повідомила, що сервіси компанії не працюють у звʼязку з технічними складнощами з боку підрядника. Відновлення роботи всіх сервісів очікується орієнтовно до 10:00.
«Акцентуємо увагу, що це не хакерська атака», – наголосили вони.
«Не знаю, що трапилось, але судячи з того що я бачу, не працює дуже великий інфраструктурний обʼєкт, який явно обслуговував, фінансові установи, поштового перевізника, і так далі», – прокоментував ситуацію депутат Верховної Ради Олександр Федієнко.
ОНОВЛЕНО о 11:13
Співзасновник monobank Олег Гороховський написав, що причиною могла бути хакерська атака на один із великих дата-центрів.
«Нас наче не зачепило. Тримаємо кулаки за колег і готові надати будь-яку технічну та методичну допомогу», – додав він.
Пресслужба Дії повідомила, що збій стався «через технічні оновлення в одного з великих центрів обробки даних».
«Зовсім скоро ваші документи та послуги знову будуть під рукою», – написали вони.
Голова правління Ощадбанку Сергій Наумов підтвердив збій у роботі великого дата-центру.
«Ці проблеми стосуються не лише нашого банку, але й багатьох інших надавачів діджитальних послуг. Відповідні служби роблять все можливе для того, щоб оперативно відновити роботу сервісів», – зазначив він.
Генеральний директор компанії De Novo Максим Агєєв повідомив, що збій у роботі онлайн-сервісів стався через проблеми із живленням у хмарного провайдера De Novo, на якому вони хостяться. Основна причина збою – відключення світла в дата-центрі.
Він розповів, що станом на 11:10 відновлено роботу для всіх користувачів публічної хмари, усього обладнання клієнтів, які розміщують свої системи в дата-центрі De Novo. Нині тривають роботи з оновлення задля уникнення проблем у деяких сегментах мережі, тож є «невелика кількість клієнтів», які поки стоять у черзі. Більшість клієнтів вже працює.
За його Агєєва, це перший такий безпрецедентний випадок за роки роботи компанії: «Що трапилося, будемо ще розбиратися. Це важливий професійний виклик для нас».
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що «Укрзалізниця» відновила ще дві функції в застосунку після хакерської атаки. Користувачі знову можуть оформлювати квитки з пільгами для осіб з інвалідністю та дивитися онлайн-табло з вокзалів.