Компанії McDonald’s і Coca-Cola заявили, що досі вбачають ризики для ведення бізнесу в росії. Це свідчить про те, що великі компанії США залишаються обережними щодо інвестицій у рф.
Про це повідомляє Bloomberg.
У своєму листі для B4Ukraine McDonald’s повідомила, що продовжує дотримуватися підходу з п’яти питань, на основі яких у 2022 році було ухвалено рішення залишити ринок росії після її вторгнення в Україну. Водночас Coca-Cola вказала у своєму листі, що «санкційні режими та інші юридичні перешкоди залишаються чинними, що впливає на будь-які роздуми про повернення на російський ринок».
Для McDonald’s критеріями для ухвалення рішення про повернення були: чи є законною діяльність у росії, чи має компанія свободу ведення бізнесу, чи це сприяє репутації бренду, чи відповідає цінностям компанії, і чи це має економічний сенс. Видання зазначає, що у 2022 році «відповідь на всі ці питання була негативною». Coca-Cola пообіцяла вийти з російського ринку після вторгнення, хоча на практиці місцеві жителі досі можуть купувати її напій завдяки паралельному імпорту.
Журналісти пишуть, що Multon Partners – розливальна компанія Coca-Cola в росії – належить Coca-Cola HBC, яка зареєстрована в Лондоні й у якій материнська компанія зі США має частку. Multon припинила виробництво Coca-Cola після вторгнення, але запустила подібний напій під назвою «Добра кола».
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що McDonald’s планує відкрити перші ресторани на Закарпатті. Заклади запрацюють в Ужгороді та Мукачеві.