Міністерство юстиції США пропонує змусити Google продати два основні рекламні продукти – AdX та DoubleClick for Publishers. Це має відновити конкуренцію на ринку рекламних технологій.
Про це повідомляє TechCrunch.
Видання повідомляє, що Google має поетапно відмовитися від DoubleClick і повністю вийти з AdX. Компанії можуть заборонити керувати рекламним обміном протягом 10 років після продажу AdX. Також йдеться про обов’язкове відкриття доступу до рекламних інструментів Google, включно з AdWords, для сторонніх систем. Мін’юст США стверджує, що Google змушувала видавців втрачати дохід, якщо ті не користувалися AdX.
Також компанія штучно об’єднала AdX із DoubleClick for Publishers, аби просувати власний продукт. У відповідь Google розкритикувала вимоги. Віцепрезидентка з регуляторних питань Лі-Енн Малголланд зазначила, що пропозиції Мін’юсту «не мають правової основи» та «зашкодять ринку». У власному поданні Google запропонувала альтернативу: надати відкритий доступ до аукціонів AdX для сторонніх платформ і запровадити трирічний зовнішній нагляд.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що YouTube запустив бета-тест нової преміум підписки. Функція доступна користувачам в Індії, Франції, Гонконгу та на Тайвані.