В «Укрпошти» з'явився новий сервіс оформлення швидкого повернення посилок, які не отримали адресати.
Про це повідомляє пресслужба компанії.
Зазначається, що тепер користувач може відправити посилку за одним тарифом, а отримати назад – за іншим, у разі потреби.
Для зворотних відправлень пропонуються два тарифи на вибір: «Базовий» або «Пріоритетний». Посилки, оформлені за тарифом «Пріоритетний», обробляються першочергово та доставляються в найкоротші терміни.
Скористатися послугою можна під час створення відправлення. Якщо відправник не обрав тариф, система автоматично застосує «Базовий».
За даними пресслужби, сервіс доступний в особистому кабінеті на сайті, у мобільному застосунку та у відділенні.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що «Укрпошта» відтермінувала запуск нового мобільного застосунку. Йдеться про додаток для клiєнтiв, де автоматично підвантажуватимуться посилки, платежi та iншi послуги.