Дмитро Машталір, співзасновник E-commerce Growth Studio «Ціль», що спеціалізується на просуванні товарного бізнесу на маркетплейсах та експерт з просування бізнесу на онлайн-платформах Etsy, Prom, Rozetka та інших, розповідає про аналітичний інструмент Marmalead. Лекція вийшла на YouTube-каналі Укрпошти в межах безкоштовного курсу «E-commerce аналітика для початківців на експорт» від «E-Export School» (соціальний проєкт компанії).
Marmalead – це повноцінна аналітична база, на якій ґрунтується успішна стратегія Etsy-магазину. Цей інструмент допомагає:
Дмитро Машталір поділився успішним кейсом магазину, що спеціалізується на декорі для вечірок, який мав лише один продаж на день.
За допомогою Marmalead підприємці з’ясували, що їхні теги не враховували специфіку товару та сезонність.
Тому теги «party decor» і «birthday gift» вони замінили на більш релевантні з високим обсягом пошуку та залученістю: «birthday cake topper», «acrylic cake topper» та «cake decoration». Також визначили, що тег «birthday cake topper» найкраще працює влітку та навесні, що дозволило оптимізувати рекламні кампанії. Звірили ціни з конкурентами та зробили знижку для підвищення конкурентоспроможності.
Результат: За чотири тижні трафік зріс у 3.7 рази, а продажі – до двох-трьох на день замість одного!
Станом на 2025 рік Marmalead не має безкоштовної версії. Вартість становить $19 на місяць, або $15 при оплаті за рік.
«Marmalead і eRank – не конкуренти. Ми використовуємо Marmalead для поглибленого SEO-аналізу та побудови стратегії тегів, а eRank – коли потрібно переглянути конкурентів або провести повний аудит магазину. Аналітика – основа ефективної Etsy-стратегії», – зазначає Дмитро Машталір.
Бажаєте дізнатися більше, щоб продавати успішно за кордон?
Перегляньте повний випуск вебінару на YouTube-каналі Укрпошти, яка допомагає українцям масштабувати бізнеси.
Нагадаємо, що навчальний проєкт Укрпошти підтримує Міністерство у справах ветеранів України, адже понад 68% захисників мріють про власну справу.