Китайські автовиробники у квітні зайняли найбільшу частку європейського ринку електромобілів за останні дев’ять місяців – 8,9%.
Про це повідомляє агентство Bloomberg.
У агентстві зазначили, що це найвищий показник з липня 2024 року, попри те, що після введення мит ЄС у 2023 році темпи зростання тимчасово сповільнились.
Минулого місяця, за словами аналітиків, частка китайських гібридів у продажах в Європі склала 7,6%, що на 1% більше, ніж торік. Окрім електромобілів, китайські виробники активно розвивають сегмент моделей із гібридними двигунами та ДВЗ.
У агентстві розповіли, що BYD знову випередив конкурентів і вдвічі перегнав MG за обсягом продажів електрокарів у Європі, згідно з Jato Dynamics.
Хоча MG історично домінував у цьому сегменті, тепер бренд переорієнтувався на гібридні моделі. Її популярні кросовер ZS і субкомпакт MG3 активно завойовують попит.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що BYD знизив свої ціни в Китаї, щоб витіснити компанію Ілона Маска з ринку. Бюджетний хетчбек Seagull на 75% дешевше, ніж найдешевша модель Tesla.