З 1 липня між терміналом Мостиська в Україні та терміналом Форст у Німеччині відновлюють контрейлерні перевезення.
Про це повідомляє агентство ЦТС.
Йдеться про перевезення вантажівок залізничними платформами, що є альтернативою автомобільним перевезенням.
За словами аналітиків, ліміт по автопричепам складатиме 22 тонни, по Німеччині цей показник складатиме 24 тонни. Час доставки – близько 20 годин в один бік з урахуванням проходження кордону.
У проєкті беруть участь N’UNIT (термінал «Мостиська» в Україні), LION group (термінал «Форст» у Німеччині), та GOL (Україна).
У агентстві розповіли, що такі перевезення тим самим маршрутом вже здійснювали в 2023-2024 роках. Зокрема, його активно використовували під час блокади кордонів з боку польських фермерів.
Аналітики нагадали, що українська промислова компанія «Інтерпайп» використовувала цей маршрут доставки, щоб нівелювати ризики від блокування україно-польського кордону.
Продукцію відправляли автофурою з Дніпра, у Мостиській на кордоні з Польщею вона заїжджала на залізничну платформу, яка в складі вантажного потяга прямувала до міста Форст у Німеччині, звідки новий тягач її довозив до кінцевого клієнта.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Північна Корея відправила в росію 20 000 контейнерів з боєприпасами. За оцінкою авторів доповіді, у них перебувало понад 9 млн снарядів і щонайменше 100 балістичних ракет.