Temu і Shein переорієнтовуються на Європу, оскільки їхній бізнес у США суттєво постраждав від несприятливої торговельної політики Трампа.
Про це повідомляє CNBC.
Однак бюджетні додатки для електронної комерції можуть не отримати позитивного сприйняття на своїх нових цільових ринках. Видання зазначає, що протягом останніх тижнів у ЄС було подано скарги проти Temu та Shein, у яких їх звинувачують у недобросовісній бізнес-тактиці. Водночас відбувається підготовка нового фіксованого збору в розмірі 2 євро на раніше безмитні невеликі посилки з онлайн-майданчиків, зокрема Temu та Shein.
Видання зазначає, що ці події можуть погіршити ситуацію на ринку для платформ, оскільки їхній бізнес вже постраждав від травневого запровадження тарифів на дрібні посилки в США. Також Temu і Shein постраждали від нових мит у розмірі 54%, або $100, для тих товарів, що надсилаються поштою.
Видання зазначає, що Temu і Shein збільшили свої витрати на рекламу в Європі, зокрема у Великій Британії та Франції, що, на думку журналістів, відображає їхній відхід від США. Споживчі витрати Temu в США у травні впали на 36% проти минулого року, а Shein – на 13%.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що фондові ринки світу та долар зростають на тлі можливого прогресу в переговорах між США та Китаєм. Ф'ючерси на EUROSTOXX 50 та FTSE зросли приблизно на 0,1% кожен, а цінні папери індексів Nasdaq і S&P 500 у США також готувалися до відкриття вищими цінами.