Китайські маркетплейси переорієнтовуються на Європу через мита Трампа

Компанії почали стикатися з регуляторними перешкодами в Європі та Великій Британії

Фото: Gettyimages

Temu і Shein переорієнтовуються на Європу, оскільки їхній бізнес у США суттєво постраждав від несприятливої ​​торговельної політики Трампа.

Про це повідомляє CNBC.

Однак бюджетні додатки для електронної комерції можуть не отримати позитивного сприйняття на своїх нових цільових ринках. Видання зазначає, що протягом останніх тижнів у ЄС було подано скарги проти Temu та Shein, у яких їх звинувачують у недобросовісній бізнес-тактиці. Водночас відбувається підготовка нового фіксованого збору в розмірі 2 євро на раніше безмитні невеликі посилки з онлайн-майданчиків, зокрема Temu та Shein.

Видання зазначає, що ці події можуть погіршити ситуацію на ринку для платформ, оскільки їхній бізнес вже постраждав від травневого запровадження тарифів на дрібні посилки в США. Також Temu і Shein постраждали від нових мит у розмірі 54%, або $100, для тих товарів, що надсилаються поштою.

Видання зазначає, що Temu і Shein збільшили свої витрати на рекламу в Європі, зокрема у Великій Британії та Франції, що, на думку журналістів, відображає їхній відхід від США. Споживчі витрати Temu в США у травні впали на 36% проти минулого року, а Shein – на 13%.  

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що фондові ринки світу та долар зростають на тлі можливого прогресу в переговорах між США та Китаєм. Ф'ючерси на EUROSTOXX 50 та FTSE зросли приблизно на 0,1% кожен, а цінні папери індексів Nasdaq і S&P 500 у США також готувалися до відкриття вищими цінами.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS