4 червня в Києві пройшов MRKTNG MRTHN 2025 – один із ключових заходів для фахівців у галузі маркетингу, комунікацій та креативних індустрій. Подія зібрала понад 500 учасників, серед яких – представники провідних українських і міжнародних компаній, креативних агенцій, медіа та галузевих експертних організацій. Учасники обговорювали трансформацію поведінки споживачів, актуальні підходи до стратегічного планування та роль брендів у період соціальних і культурних змін.
AB InBev Efes Ukraine виступила партнером заходу та долучилася до фахової дискусії про маркетинг в умовах інформаційної перевантаженості. Компанію представила Вікторія Шапронь, директорка з маркетингу, яка взяла участь у панельній дискусії «Під сонцем інсайтів: як маркетинг 2025 року влучає у контекст і в серце».
Разом з учасниками обговорювали, як адаптувати бренд-стратегії до нових реалій, працювати з інсайтами та формувати комунікацію, що знаходить відгук у споживача.
У своєму виступі Вікторія наголосила на важливості занурення у соціальний контекст і формування довгострокових зв’язків з аудиторією. З огляду на динамічні зміни ринку, ключовими стають емпатія, уважність до змін поведінки споживачів і здатність бренду бути актуальним у складних обставинах.
MRKTNG MRTHN 2025 став майданчиком для відкритого обміну досвідом між бізнесом, креативною спільнотою та медіа. Особлива увага приділялася практичним кейсам та ефективним інструментам, які вже сьогодні допомагають компаніям залишатися помітними на ринку.
Участь у MRKTNG MRTHN 2025 стала черговим кроком AB InBev Efes Ukraine у підтримці розвитку маркетингової спільноти та просуванні відповідального підходу до комунікацій. Компанія й надалі фокусуватиметься на обміні експертизою, впровадженні актуальних практик і зміцненні партнерств, що сприяють сталому зростанню бізнесу в Україні.