Автовиробники з Японії переживають мастабні втрати через торговельну війну Трампа. Вони більше, ніж очікувалося до цього.
Про це повідомляє The Japan Times.
Провідний японський постачальник автозапчастин Daido Steel стикається з трьома перешкодами: 50% митом на імпорт сталі зі США, 25% митом на автомобілі іноземного виробництва , податком на запчастини та скороченням експорту Китаєм рідкісноземельних елементів. Це також має серйозні наслідки для мережі спеціалізованих виробників. Daido Steel доводиться відновити зусилля щодо нових маршрутів постачань рідкісноземельних елементів за межі Китаю.
Деякі з них уже починають вибудовуватися, а саме з Австралії. Однак видання зазначає, що прогрес є повільним через високі витрати та низьку пропозицію. Це величезний виклик, з яким стикається світ, намагаючись позбутися залежності від Китаю. Проблеми компанії сигналізують, що справжні втрати торговельної війни для автомобільного сектору будуть набагато більшими, ніж мільярди доларів, прогнозовані провідними автовиробниками.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що гендиректор Renault покидає компанію, у пошуках заміни йому бере участь і французький уряд. Для Renault це вже друга втрата ключового топменеджера протягом останніх місяців.