Доброчесність як стратегія: UNIC вручив Премію за ділову репутацію в бізнесі

AB InBev Efes Ukraine, «Київстар», «Аврора Мультимаркет» та «Укрзалізниця» стали переможцями Премії UNIC 2025 за впровадження етичних стандартів, комплаєнсу та антикорупційних практик

Фото: UNIC

20 червня 2025 року в Києві Всеукраїнська мережа доброчесності та комплаєнсу (UNIC) оголосила переможців першої національної Премії «Ділова репутація та доброчесність», що стала центральною подією Місяця Доброчесності – 2025.

Про це повідомляє пресслужба UNIC.

За даними пресслужби, нагороди одержали компанії, які демонструють реальні зміни в корпоративній культурі, прозору взаємодію та стратегічне впровадження етичних стандартів:

«Наша мета – показати, що доброчесність – це не формальність, а реальний інструмент розвитку, довіри та стійкості бізнесу», – сказала Дар’я Білінська, керівниця напрямку розвитку UNIC.

Організатори оголосили, що премія стане щорічною. У планах – створення національного реєстру доброчесних практик та впровадження навчальних програм для бізнесу.

У пресслужбі розповіли, що захід реалізовано за підтримки Антикорупційної ініціативи ЄС (EUACI) – провідної антикорупційної програми в Україні.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що в Києві відбудеться масштабний форум жіночого лідерства. Він стане ключовою платформою для обміну досвідом, формування стратегічних партнерств і посилення ролі жінок у відбудові та розвитку України.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS