У середу компанія Meta Platforms оприлюднила прогноз доходів на ІІІ квартал, що суттєво перевищив очікування аналітиків, на тлі зростання ролі штучного інтелекту в її рекламному бізнесі.
Про це повідомляє Reuters.
Це викликало різке зростання акцій компанії – на 11% у позабіржовій торгівлі. Сильні фінансові результати тимчасово зменшили занепокоєння інвесторів щодо активних витрат компанії. Meta прагне змінити уявлення про себе як про гравця, що відстає у перегонах ШІ від таких гігантів, як Microsoft і Google.
Meta також підвищила нижню межу прогнозу капітальних витрат на рік – з $64 млрд до $66 млрд. Загальний діапазон очікуваних витрат тепер становить від $66 до $72 млрд. Генеральний директор Марк Цукерберг заявив під час розмови з аналітиками, що завдяки ШІ компанія досягає суттєвого прогресу в ключовій сфері – монетизації реклами на платформах Facebook та Instagram.
Водночас у Meta зазначили, що витрати зростатимуть і надалі – зокрема у 2026 році вони перевищать показники 2025-го. Причинами є активне розширення дата-центрів, а також високі витрати на персонал – компанія активно переманює дослідників із провідних сфер, пропонуючи рекордні зарплати. Наступного року також заплановане подальше збільшення капітальних вкладень.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Meta може відмовитися від відкритих моделей ШІ. У компанії обговорюють перехід до закритої стратегії через сумніви в ефективності нової моделі Behemoth.