Perplexity AI запропонувала $34,5 млрд за Chrome, хоч сама компанія коштує вдвічі менше

Стартап прагне отримати мільярдну аудиторію браузера Google на тлі конкуренції в ШІ-пошуку та регуляторного тиску

Фото: Gettyimages

Стартап Perplexity AI зробив пропозицію – $34,5 млрд готівкою за придбання браузера Google Chrome.

Про це повідомляє Reuters.

Ця сума суттєво перевищує власну ринкову вартість компанії, яка наразі оцінюється у $14 млрд. Метою угоди є доступ до мільярдної аудиторії Chrome, що може стати ключовою перевагою у змаганні за домінування у сфері пошукових технологій на базі штучного інтелекту.

Perplexity, очолювана Аравіндом Срінівасом уже відома гучними ініціативами: у січні вона пропонувала об’єднання з TikTok US, щоб вирішити побоювання США щодо китайської власності відеосервісу. На Chrome також претендують OpenAI, Yahoo та Apollo Global Management. Посилений регуляторний тиск і торішнє рішення суду про незаконну монополію Google у пошуку змушують компанію боротися за збереження контролю.

Міністерство юстиції США навіть запропонувало відокремити Chrome як частину антимонопольних заходів. Google не коментує ситуацію та наполягає, що не виставляла браузер на продаж, а також планує оскаржити судове рішення. Тим часом Perplexity не розкриває, як профінансує операцію. За три роки існування компанія залучила близько $1 млрд інвестицій від Nvidia, SoftBank та інших партнерів.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що SoftBank купує завод Foxconn в Огайо та інтегрує його у $500-міліардний проєкт з OpenAI та Oracle. Після придбання заводу японський техноінвестор розраховує відновити масштабний проєкт Stargate і скористатися бумом на будівництво ШІ-інфраструктури в США.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS