У нових збірках прошивки Tesla виявили приховану технічну зміну, яка свідчить про підготовку до масштабного оновлення системи візуалізації Autopilot та FSD.
Про це повідомляє Not a Tesla App.
Як повідомив відомий дослідник Tesla Greentheonly, компанія поступово відмовляється від нинішнього рушія Godot на користь Unreal Engine – одного з найпотужніших і найпопулярніших рушіїв у світовій ігровій індустрії. Наразі функція ще не активована, однак її підтримка вже інтегрована у прошивку моделей S та X із мультимедійним блоком MCU 3 (AMD). Перехід на Unreal Engine відкриє можливість значно підвищити деталізацію та реалістичність відображень на екрані автомобіля.
Дотепер Tesla використовувала Godot Engine – легкий і відкритий рушій, який ефективно обробляє прості, але функціональні 3D-моделі та об’єкти. Unreal Engine своєю чергою відомий високою якістю графіки та здатністю створювати фотореалістичні візуальні середовища, які використовуються в сучасних AAA-іграх. Хоча він вимагає більше ресурсів, такий крок вказує, що компанія планує серйозно модернізувати графічні можливості систем Autopilot і FSD.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Tesla закриває проєкт Dojo та втрачає його керівника. Ілон Маск згортає багаторічну розробку власного суперкомп’ютера для автопілота, роблячи ставку на партнерів Nvidia, AMD та Samsung.