Temu повертається на ринок США з великими знижками після тарифних ударів

Компанія намагається відвоювати позиції у Shein, знижуючи ціни до 60% та відмовляючись від імпортних зборів для покупців

Фото: Gettyimages

Після кількох місяців падіння продажів через зміну тарифної політики адміністрації Дональда Трампа, платформа електронної комерції Temu знову активізує діяльність у США.

Про це повідомляє Bloomberg.

Щоб відновити конкурентоспроможність проти Shein, компанія різко знизила ціни на низку своїх найпопулярніших товарів – у середньому на 18%, а на окремі позиції знижки сягнули 60%.

За даними видання, після скасування пільги de minimis, що дозволяла безмитне ввезення дрібних посилок, Temu зазнала значних втрат. У червні продажі компанії в США падали більш ніж на 30% у деякі тижні, а в липні та серпні зниження перевищувало 10%. Тепер ритейлер, що належить PDD Holdings Inc., змінив тактику: він не тільки збільшив знижки, а й скасував імпортні збори, які раніше суттєво підвищували кінцеву вартість товарів – іноді податки перевищували ціну покупки.

Також Temu активно закликає продавців знижувати ціни в обмін на кращу видимість у застосунку, а в США різко наростив рекламну активність. Попри це, маркетингова кампанія все ще поступається масштабам минулого року, коли на піку Temu запускала понад 20 тис. нових рекламних оголошень щодня.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що США скасували митне звільнення для посилок вартістю до $800. Нові тарифи торкнуться всіх міжнародних відправлень – від FedEx до DHL.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS