Індія хоче посилити залізничну інфраструктуру на північно-східному кордоні для швидшого транспортування вантажів ы забезпечення військової готовності на випадок загострення відносин із Китаєм.
Про це повідомляє агентство Bloomberg.
За даними агентства, індійський уряд схвалив будівництво 500 км залізниць, включно з мостами та тунелями, що з’єднають віддалені регіони на кордонах із Китаєм, Бангладеш, М’янмою та Бутаном.
Загальну вартість проєкту оцінили у 300 млрд рупій (близько $3,4 млрд), завершити будівництво планують протягом чотирьох років.
У агентстві розповіли, що нова залізнична мережа доповнить розвинену дорожню інфраструктуру, яку Індія створювала останнє десятиліття. Країна вже побудувала 9984 км шосе, вартістю 1,07 трлн рупій. Ще понад 5000 км зараз у процесі будівництва.
Аналітики очікують, що модернізація логістики дозволить поліпшити доступ цивільного населення та скоротити час реагування в разі надзвичайних ситуацій.
Прем’єр-міністр Індії Нарендра Моді активно розвиває інфраструктуру в стратегічно важливих і віддалених районах країни.
Зокрема будується 1450 км нових доріг уздовж кордону з Пакистаном та модернізуються дороги поблизу плато Доклам, спірної території між Китаєм і Бутаном.
Індія вже побудувала 1700 км залізниць у північно-східному регіоні протягом останнього десятиліття.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Мексика підвищує мита на китайські авто до 50%. Це відбувається в межах масштабної реформи імпортних зборів, яка має «захистити робочі місця» та заспокоїти США.