JT Group представила інтегрований звіт зі сталого розвитку

В документі – підсумки 40 років та результати 2024 року

JT Group, до складу якої входить JTI Україна, оприлюднила щорічний інтегрований звіт зі сталого розвитку. Цьогорічний документ підбиває підсумки 40-річної історії групи та показує, як стратегія довгострокової відповідальності трансформує бізнес-модель і взаємодію зі спільнотами, суспільством та довкіллям.

Основою стратегії є модель 4S, що передбачає баланс інтересів споживачів, працівників, акціонерів та суспільства. Президент та CEO JT Group Масамічі Терабатаке зазначив: «Керуючись моделлю 4S, ми прагнемо, щоб зростання бізнесу поєднувалося з позитивним впливом на громади та довкілля».

JT Group реалізує підхід, який визначає 5 ключових напрямків сталого розвитку. Група шість років поспіль входить до глобального рейтингу Carbon Disclosure Project (Проєкт з розкриття інформації про вуглецеві викиди), який вважається «золотим стандартом» екологічної звітності, «A List» за кліматичне лідерство* та має підтвердження ініціативи Science-Based Target Initiative (Ініціатива науково обґрунтованих цілей зі скорочення викидів**).

Ключові результати 2024 року:

Глобальна стратегія JT Group адаптується до потреб кожного ринку, враховуючи його контекст і виклики. JTI Україна реалізує ці підходи за ключовими напрямами сталого розвитку – від екологічних ініціатив та інновацій у виробництві до підтримки громад і розвитку інклюзії.

На фабриці в Кременчуці переробляються понад 60% відходів, частка повторного використання води становить 5%. У сфері інклюзії JTI Україна входить до ТОП-5 роботодавців за Індексом корпоративної рівності, а 5 із 7 топ менеджерів компанії – жінки. На підтримку співробітників, громад і людей, постраждалих від війни у період 2022-2025 рр. JTI скерувала понад 500 млн.

«Попри виклики, ми реалізуємо проєкти, що підтримують громади, зберігають довкілля та зміцнюють прозорість бізнесу. Наш внесок має відчутний вплив на країну, де ми живемо і працюємо», – підкреслив Андрій Фіта, заступник генерального директора з корпоративних питань та комунікацій JTI Україна.


* CDP “A List” – це рейтинг провідної екологічної платформи Carbon Disclosure Project, що відзначає компанії з найвищими результатами у прозорості та управлінні кліматичними ризиками.

** Science Based Targets initiative (SBTi) – міжнародна ініціатива, що допомагає компаніям встановлювати цілі зі скорочення викидів у відповідності до Паризької кліматичної угоди та наукових даних. Підтвердження SBTi означає, що кліматичні цілі компанії визнані науково обґрунтованими та такими, що відповідають глобальним стандартам сталого розвитку.

Про JTI Україна

JTI Україна входить до складу Japan Tobacco International (штаб-квартира у Женеві), міжнародного тютюнового бізнесу групи компаній Japan Tobacco (штаб-квартира у Токіо). З 1999 року компанія є одним із провідних виробників тютюнових виробів в Україні, об’єднуючи понад 800 співробітників у центральному офісі в Києві, регіональних представництвах та на фабриці в Кременчуці. JTI Україна виробляє продукцію як для внутрішнього ринку, так і для експорту в 9 країн світу. У 2024 році компанія представила на українському ринку інноваційну екосистему Ploom у категорії тютюнових виробів для електричного нагрівання (ТВЕН).

За 26 років діяльності було інвестовано близько $440 млн в економіку країни, додаткові інвестиції в розмірі $60 млн плануються у період 2024–2026 років. Компанія активно реалізує соціальні ініціативи, спрямовані на підтримку українців під час війни, розвиток інклюзивної корпоративної культури та зміцнення місцевих громад. JTI Україна входить до топ-10 найбільших платників податків до державного бюджету та топ-5 компаній за результатами Українського індексу корпоративної рівності.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS