У серпні 2025 року в Україні офіційно зареєстрували 1161 випадок встановлення ГБО на легкові авто. Це на 9,6% менше, ніж у липні, та на 47,2% менше, ніж за аналогічний місяць 2024 року.
Про це повідомляє Інститут дослідження авторинку.
Експерти пояснюють падіння попиту подорожчанням «автогазу» через підвищення акцизів. Якщо на початку року ціна трималася на рівні 35 грн/л, то згодом вона зросла до 37 грн/л. Нині ж середня вартість становить близько 34,2 грн/л. Найчастіше ГБО встановлювали на автомобілі Toyota, які завдяки «атмосферним» двигунам без турбіни залишаються відносно зручними для переобладнання. У топі також Jeep і Hyundai, більшість із яких прибули зі США.
Перше місце поділили Skoda Octavia та Nissan Rogue (по 37 інсталяцій). Друга позиція – у Jeep Cherokee та Hyundai Tucson, третє місце посідає Mitsubishi Outlander. Аналітики наголошують, що популярність ГБО напряму залежить від вартості LPG на АЗС та обсягів імпорту автомобілів зі США з «атмосферними» двигунами. Водночас, з огляду на зростання інтересу українців до електромобілів, експерти не прогнозують суттєвого відновлення попиту на газове обладнання найближчими роками.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що частка китайських авто серед нових легковиків в Україні збільшується. Лідерами за кількістю перших реєстрацій у серпні стали автомобілі BYD, Honda, Zeekr та Audi.