Європейський постачальник послуг реєстрації та посадки в аеропортах став жертвою кібератаки. Через це в низці європейських аеропортів фіксують проблеми з реєстрацією та затримки рейсів.
Про це повідомляє агентство Spiegel.
За даними агентства, у берлінському аеропорту BER повідомили, що атаку 19 вересня було націлено не на сам аеропорт, а на компанію-постачальника систем, які використовуються для обслуговування пасажирів.
«Через технічну несправність у системі постачальника, що працює по всій Європі, час очікування на реєстрацію збільшився. Ми працюємо над швидким усуненням проблеми», – прокоментували в BER.
Сам сайт берлінського аеропорту наразі не працює.
Аеропорт Брюсселя підтвердив, що також зазнав наслідків атаки. Там наразі можлива лише ручна реєстрація пасажирів.
«Радимо перевіряти статус рейсу безпосередньо в авіакомпанії та приїжджати в аеропорт завчасно», – сказали в адміністрації.
Про затримки попередили також у лондонському аеропорту Гітроу, де інцидент пояснили «технічними проблемами» у зовнішнього постачальника.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що північнокорейські хакери використали ChatGPT для створення фейкового військового посвідчення. Група Kimsuky застосувала штучний інтелект для кібератаки на Південну Корею.