Компанія Meta Platforms Inc. невдовзі запустить у Великій Британії платні версії Facebook та Instagram, які дозволять користуватися сервісами без реклами.
Про це повідомляє Bloomberg.
Упродовж найближчих тижнів жителям країни запропонують вибір: залишитися на безоплатній версії з рекламою або оформити підписку – £2,99 на місяць для вебверсії чи £3,99 для застосунків на iOS та Android. Дорожчі тарифи на мобільних пристроях пояснюються комісіями Apple та Google у їхніх магазинах застосунків.
Meta наголошує, що нова модель має збалансувати дотримання суворих європейських вимог до конфіденційності та її ключове джерело прибутку – рекламу, яка торік забезпечила 97% доходів компанії. Користувачам старше 18 років почнуть надходити сповіщення про можливість підписки.
Раніше, у 2023 році, Meta запустила дорожчий варіант підписки в ЄС, проте навесні 2025 року отримала штраф у €200 млн за порушення правил цифрової конкуренції. Єврокомісія вимагала змінити систему, і компанія внесла правки, однак Брюссель продовжує наполягати на додаткових корекціях. У Великій Британії ж, яка після виходу з ЄС має більш гнучке регулювання, запуску вже дали «зелене світло». Meta повідомила, що вела консультації з національним регулятором із питань конфіденційності – ICO.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Nvidia відкриває код Audio2Face для розвитку реалістичних 3D-аватарів. Технологія на основі ШІ забезпечує правдоподібну анімацію обличчя та синхронізацію губ у реальному часі.