Китайський порт Циндао запровадить обмеження на старі танкери, що напряму вплине на судна, які перевозять санкційну нафту з росії та Ірану.
Джерело. Про це пише Bloomberg 29 вересня.
Починаючи з 1 листопада, танкерам віком понад 31 рік, суднам зі зміненими ідентифікаторами Міжнародної морської організації (ІМО) або суднам з недійсними сертифікатами буде заборонено швартуватися.
Порт Циндао обробляє приблизно шосту частину імпорту сирої нафти, яка ввозиться Китаєм. Суднам, що підпадають під нові правила, буде заборонено заходити в порт протягом одного року, тоді як інші будуть оцінюватися за шкалою ризику, яка також може не дозволити швартуватися суднам з низьким балом.
Циндао історично обробляв близько 300 000 барелів іранської сирої нафти на день, хоча офіційні дані показують відсутність імпорту з Ірану з середини 2022 року.
Нові заходи запроваджуються після санкцій США проти нафтового оператора з Циндао у серпні за імпорт іранської сирої нафти.
Бекграунд. Раніше повідомлялося, що китайське судно вперше зайшло в порт тимчасово окупованого Криму. Контейнеровоз Heng Yand 9 спотворював дані транспондера, щоб приховати свої переміщення, що викликає питання щодо дотримання санкцій та морського нагляду.