1300+ учасників та понад 500 000 грн донатів: як пройшла перша конференція про єдність та партнерства «БОРЩ»

4 жовтня у Києві, в павільйоні «КИТ» на ВДНГ, медіа Vector разом із креативною агенцією I AM IDEA провели конференцію «БОРЩ», присвячену силі колаборацій та партнерств у бізнесі, креативі й технологіях

Подія зібрала понад 1300 учасників – маркетологів, підприємців, дизайнерів, комунікаційників і представників медіа. Завдяки 20% від продажу квитків і благодійному аукціону, вдалося зібрати понад 500 000 гривень на підтримку 13-ї бригади НГУ «Хартія».

1300+ учасників та понад 500 000 грн донатів: як пройшла перша конференція про єдність та партнерства «БОРЩ»

«БОРЩ» об’єднав представників бізнесу, культури та технологій, які говорили про партнерства як про спосіб мислення, а не лише інструмент маркетингу, зокрема:

1300+ учасників та понад 500 000 грн донатів: як пройшла перша конференція про єдність та партнерства «БОРЩ»

Також під час конференції відбувся благодійний аукціон. Гості змагалися за лоти: тарілку з нової колекції Gunia Project, мозаїку від Alterra Group, голос для сайту Vector, дві години “таксування” від Ігоря Фінашкіна та Вадима Іщенка, промо-кампанію від Robota.ua та ексклюзивний мерч monobank. Усі кошти спрямували на підтримку 13-ї бригади НГУ «Хартія».

Організатори вже готують продовження. У 2026 році «БОРЩ» відбудеться знову – масштабніше, з новими кейсами, спікерами та премією «Краща колаборація року» від Vector та I AM IDEA. Вона відзначатиме бренди та команди, що створюють партнерства зі змістом, людяністю та сміливістю.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS