Компанія AB InBev Efes Ukraine стала переможницею Премії UNIC «Ділова репутація та доброчесність» у номінації «Розвиток доброчесних команд». Нагороду отримала ініціатива «Комплаєнс-місяць» – внутрішня програма, яка протягом трьох років сприяє формуванню етичної культури в компанії.
Проєкт стартував як серія коротких мультфільмів, що моделювали реальні ситуації – від конфлікту інтересів до корупційних ризиків.
Згодом програма розширилася й охопила нові формати: тематичні вебінари, фотозони, внутрішні конкурси, креативні візуальні рішення та програму амбасадорів комплаєнсу.
У 2025 році компанія повторно запустила програму комплаєнс-амбасадорів – 20 працівників пройшли спеціальне навчання і допомагають поширювати етичні практики на своїх локаціях.
Їхня участь стала додатковим інструментом підтримки культури відкритості, де колеги не бояться звертатися по пораду чи зупинити ризиковану ситуацію ще до її виникнення.
«Ми хотіли зробити політики та правила комплаєнсу зрозумілими й доступними для всіх співробітників, а також показати, що відділ етики та комплаєнсу відкритий до діалогу. Один із наших принципів – “діємо як власники” – передбачає прозорість у роботі та відповідальність кожного», – розповідає Карина Бородич, менеджерка з комплаєнсу AB InBev Efes Ukraine.
Участь у програмі беруть усі рівні команди – від виробничих підрозділів до топ-менеджменту.
Керівники компанії щороку проходять тренінги, а деякі з них навіть стали амбасадорами ініціативи, демонструючи важливість дотримання етичних принципів на всіх рівнях.
AB InBev Efes Ukraine готова ділитися досвідом та вважає, що «Комплаєнс-місяць» може стати ефективною моделлю для інших компаній, які прагнуть зміцнювати довіру та формувати культуру доброчесності в командах.